Wat leuk, jij hebt een pakketje bij ons besteld, en nu? Na de bestelling ontvang je een orderbevestiging, op je orderbevestiging staat altijd een ordernummer. Bewaar het ordernummer altijd goed. Het ordernummer begint met #- en dan 5 cijfers. Bij BeeZ.nl garanderen wij de snelste levering tegen de laagste prijs. Daarom verzenden wij alle bestellingen met DHL.
Verzendkosten
BeeZ.nl levert zowel in Nederland als in België. Bij BeeZ.nl heb je gratis verzending vanaf €69,95. Voor bestellingen onder de €69,95 zijn de verzendkosten €6,95. Kies je voor SameDay delivery dan komt er €1,95 bij de verzendkosten. De kosten zijn gelijk voor Nederland en België.
Op dit moment verzenden wij alleen naar Nederland en België.
Verzendmethoden
Bij BeeZ.nl hebben wij verschillende verzendmethodes:
- DHL Europlus – Kies je voor Europlus levering dan wordt je bestelling de volgende dag voor 17:00 aangeboden.
- SameDay – Bestel jij voor 11:30 in de ochtend, dan wordt je bestelling dezelfde dag nog afgeleverd. Let op, de bestelling kan dan tot 22:30 worden aangeboden.
- Servicepunt – Kies jij voor een servicepunt (afleverpunt), dan kun je de deze kiezen na het afrekenen. Klik dus niet de pagina weg, maar wacht tot je een servicepunt hebt kunnen kiezen!
Zodra je order bij ons binnen is, gaan wij direct voor je aan de slag en wordt je bestelling voor verzending gereed gemaakt. Als de bestelling klaar is om te verzenden ontvang je een email met jouw unieke Track en Trace nummer. Met dit nummer kun jij de zending volgen en zelfs de gekozen afleverwijze en levermoment nog aanpassen!
Bezorging door DHL
Pakket ontvangen op huisadres
Plaats je voor 23:59 uur een bestelling, dan heb je het de volgende dag in huis. Zorg dat je een geldig e-mailadres invult in de check-out, dan laat DHL het weten wanneer zij het pakket hebben ontvangen en wanneer de bezorger langskomt. Als de bezorging is ingepland, stuurt DHL je nog een bericht. Hierin staat hoe laat de bezorger jouw pakket komt afgeven. Komt het geplande bezorgmoment niet uit? Of wil je het pakket toch liever ophalen bij een DHL ServicePoint of Pakketautomaat? Vanaf de dag vóór de bezorging kan je het bezorgmoment of de –locatie wijzigen. Dit doe je makkelijk en snel via Track en Trace of de MijnDHL app.
Bezorger gemist?
Ben je niet thuis op de dag van bezorging? Dan probeert de bezorger je pakket af te geven bij de buren. Je ontvangt een gele kaart in de brievenbus. Hier staat op waar het pakket in de straat is afgegeven of bij welk DHL ServicePoint je het pakket de eerstvolgende werkdag kan afhalen. Wil je een ander bezorgmoment of locatie kiezen? Download de MijnDHL app of gebruik de code op de gele kaart om een andere bezorgoptie te kiezen. Wijzigen kan op de dag waarop je de kaart ontvangt.
Pakket ophalen
Tijdens het afronden van de bestelling kies je zelf een DHL ServicePoint of Pakketautomaat waar je de bestelling komt afhalen. Deze keuze kun je maken na de betaling van je bestelling. Ligt je pakket klaar? Dan ontvang je een email of bericht in de MijnDHL app. Je pakket wordt zeven kalenderdagen voor je bewaard. Daarna gaat het automatisch retour naar BeeZ.nl. Neem voor het ophalen bij een DHL ServicePoint een geldig legitimatiebewijs mee.
DHL App
Met de MijnDHL app heb je als ontvanger elke zending zelf in de hand. Letterlijk. Want alle pakjes zijn te volgen via Track en Trace. Het bezorgmoment, locatie of afleverinstructies kun je hier zelf in wijzigen. Download de app in de App Store of Google Play Store en volg meteen je bestelling van BeeZ.nl op de voet.
Verloren of beschadigde pakketten
BeeZ.nl & DHL leveren 98,5% van de bestellingen correct en op tijd af. Heb je toch je bestelling ontvangen en is de inhoud beschadigd? Dat is erg vervelend. Maak altijd een foto van het beschadigde pakket. Daarna kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat van maandag tot en met vrijdag van 8:30 – 17:00 voor jullie klaar om alles zo snel mogelijk op te lossen. De foto’s hebben wij nodig om aan te tonen bij DHL dat het pakket beschadigd is. Mail de foto’s met je ordernummer altijd naar support@beez.nl.
Is je pakket verloren? Wij zullen dan een onderzoek starten naar je pakket. Dit kan 5-10 werkdagen duren. Bij het melden van je verloren pakket is het altijd belangrijk om je ordernummer en Track en Trace bij de hand te hebben.
Heeft je pakket vertraging opgelopen? Wacht dan 3 werkdagen, mocht je na 3 werkdagen nog geen update hebben gehad, neem dan contact op met onze klantenservice.
Fouten in het afleveradres
Heb je de orderbevestiging ontvangen en zie je dat er een foutje staat in het adres? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact op met onze klantenservice. Binnen een 30 minuten kunnen wij het adres nog voor je aanpassen. Onze klantenservice is te bereiken op +31 (0)88 - 77 222 50.
Levertijden
Bij BeeZ.nl worden pakketten geleverd door DHL op maandag tot en met zaterdag. Onderstaande tabel laat zien welke dag je pakket geleverd wordt. Wanneer het een feestdag is kunnen de dagen afwijken.
Weekdag(voor 23:59 uur besteld) | Leverdag |
Maandag | Dinsdag |
Dinsdag | Woensdag |
Woensdag | Donderdag |
Donderdag | Vrijdag |
Vrijdag | Maandag |
Zaterdag | Maandag |
Zondag | Maandag |